11 listopada 2023

poslednji trzaj

mogao je naslov biti i tri poluvremena ali nema veze, ovaj je lepši
ispao je poluNeradan dan, jednom rečju poluNeraDan
i kao ajmo se provozat i provozam se sim-tam i ne dâ mi se trčat po vrućini 
ne znam zašto, nekad sam najviše voleo trčat baš po vrućini
čak sam i sa Višticom analizirao svoje sulude ideje da toplotni trening može imati sličan učinak kao i visinske pripreme

no eto, došla takva godina da mi se ne trči po vrućini
i onda sam pred kraj skontao da imam još vremena pa sam napravio još jedan krug po bregima tu naokolo i čak u tom selu* svratio do jednog ranča da vidim konja od drugarice no nisam uspeo nikog da nađem iako je kapija bila otvorena pa sam se samo pozdravio sa psima, a konj će ostati za sledeću priliku

* u tom kraju su sve neka sumanuta imena selâ pa imamo na primer Robaje što je prava misterija šta bi moglo značiti, imamo Dračić kao što u Istri imamo Dračevac, imamo selo Klinci u kojem mi totalno sumanuto zvuči kada kažu "klinačko groblje" jer zvuči kao neka masovna grobnica pomrle dece, odatle dalje imamo selo Žabari koje je smešno jer se u žargonu za italijane kaže žabari, valjda zato što je odatle došla moda da se jedu žablji bataci...

sve u svemu moram sabrati koliko sam kilometara prešao jer nisam ni očekivao da će ispasti skoro pa pravi trening

Nema komentara:

Objavi komentar