24 listopada 2023

javni bilježniik

išao tako ja po gradu da završavam poslove
jednom davno sam čitao kako je Veca <3 trčkarala Zagrebom i već šta je radila ne znam, jer je fokus bio na trčanju
kontam da je fokus bio na onome što je završila po gradu, ne bi baš prosek (trčanja) ušao u ginisa
pa kreno i ja
deset minuta viška, pa u polukrug do LIdla
tamo u sačekuši presretnemo prijatelja
koji je sudja, mlad ali jako cenjen
i tako ja nakon nekoliko km trčanja šetam sa đakom generacije Pravnog Fakulteta, 
pričam ja priča on
desertak raskrsnica bogme prođosmo
nakon toga sam dotrčao nazad do svojega kvarta
pa u školskom (dvorištu, ali kad kažeš školskom to bi trebalo da se podrazumeva) nakon početnih 5km spichim nekoliko ubrzanja, računam noge će zapamtiti
(insajderski hint, mislim da su već zaboravile)

Nema komentara:

Objavi komentar