05 listopada 2023

gugl je čudo, A EVO I ZAŠTO

zašto je stranica bloga sa naslovom "lep dan za umiranje" imala trostruko više poseta od svih drugih, pa jasno je zašto, jer je glupi gugl poslao pametne telefone na krivu adresu i tako preko noći postaneš popularan.
dakle ko želi klikove treba samo da stavlja bombastične naslove, što i nije neka novost kada se radi o beznačajnim vestima koje ionako nikoga ne bi trebale da zanimaju, ali je neočekivano kada se radi o sportsko-komičnom blogu (koji ionako nikoga ne bi trebao da zanima).
he he

naravno da sam znao da ću danas odmarati tojest iskustvo me je naučilo da od svakog pokušaja da trpam trening na trening (kao kad u žargonu za loš put kažu "rupa na rupu") jer baš kao u navedenom primeru onda svaki tjedan zaista i ispadne kao rupa na rupu, glede doživljaja.
rikaveri vožnja je prošla u istraživačko izletničkom duhu jer sam napravio mini treking ligu pored Kolubare po nekim uraslim puteljcima kroz njive i livade, pa sam ušao u slepi put koji je ustvari poluslep.

naime slep je za one koji bi da ostanu suvi, ali ako si voljan da kroz plićak pregaziš reku iako nisi traktor, onda je poluslep.
preneo sam biciklu jer je voda bila prljava i zagađena nekim ljigavim muljem, a noge nisu bitne, mogu se oprati kao i patike koje greškom uzeh najčistije iz kuće!
povratak je bio onim putem kojim sam i trebao da prođam in d frst plejs, a da bih do njega došao morao sam da pregazim reku i u kontra pravcu 300m kasnije.
taman da operem noge i patike koje sam malopre ublatnjavio u istoj vodi, da ne moram kod kuće.

Nema komentara:

Objavi komentar