03 listopada 2023

dan za trčanje

mnogi bi rekli da je lep dan za umiranje no to ću ostaviti za sutra 
samo sam ujutru pred posao otrčao na brzaka krug od 8km tu po perivoju i opet izvukao Lolu iz kuće jer mi se ne sviđa to što toliko radimo

posle toga sam se peo na krov da skidam neku ponjavu koju je donela oluja i koja je tako landarala u ćošku pa je mogla i da se skliza u oluk i ostane zaglavljena
malo alpinizma po usijanom limu, malo adrenalinčića jer nikada nisam gore napravio nikakav gelender o kojem sam godinama tupio

mislim tačno je da nam je posao sezonski i da špic lagano prolazi ali svakome na kraju života bude žao što je previše radio a premalo uživao u svemu što nam taj rad omogućava

elem prvi put sam na svom drugom maratonu bio 20.
u beogradu sam se raspao na vrućini i istrčao 3h25 na prvencu, a mesec dana kasnije (u terminu plitvičkog koji ću trčati svake naredne godine) bio sam poslednji u nagradama i na podijumu, i neplanirano uzeo i svoju prvu novčanu

Lola je pak bila peta kod žena apsolutno, gde se pak nagrađivalo prvih 5 tako da smo na ukrućenim nogama nakon brdskog maratona (od planine Cer do Loznice) dva puta sprintali od auta do bine

dva deseta mesta sam osvojio na dosta jakim trkama, 

prvo u Rovinju gde sam istrčao lični od 1:15:17 i ušao u cilj par metara iza Helene Javornik, a drugo deseto mesto sam osvojio na Plitvicama i na toj trci prvi put uzeo novčanu nagradu i izašao na podijum
no avaj, prvih 10 ne ulaze u plasman po kategorijama a meni bi bilo draže da sam poslednje godine kada su se pobedniku u kat. dodeljivali medvedići, uzeo jednog, umesto nekih silnih kuna koje sam svakako već imao obzirom da smo svakog drugog vikenda dolazili u HR na trke

Nema komentara:

Objavi komentar