19 listopada 2023

drugo poluvreme

kada sam mislio da ne može manje ni sporije, ipak sam uspeo da prevaziđem sebe tojest antiSebe
elem nakon jučerašnjih kilavih 6km jutros sam takođe prešao 6 ali sam između 2.7 i 3.7 imao dugotrajno polusatno tumaranje po bivšem vojnom poligonu
naime zainteresovao sam se u kakvom su stanju staze kojima sam na divljaka trčao za vreme korone i zaključavanja, i zaključio da su naravno NIKAKVE
sve je u trnju, čičkovima, dva puta sam zastajao da se očistim jer sam izgledao kao filter od nekog usisivača po kojem nema čega nema
nakon toga strčavanje do kuće kao da me poplava izbacila jer je nobelovac zaboravio da je noćas padala kiša pa sam provlačeći se kroz žbunje i urasle staze koje su na mestima skoro pa neprohodne, pokupio litre vode
i tak...

popodne malo više od pola sata jurnjave mtb-om na najmanji mogući kružić tek da mi guzica vidi asfalta u pauzi posla
stigao sam i da dovršim šišanje žive ograde pa kuća opet izgleda domaćinska a ne kao da tu živi neko pleme, no obzirom da je sa druge strane parking na kojem maltene čitava mini deponija nikome ne smeta, čisto sumnjam da je u okolini ostalo dovoljno normalnih ljudi koji primete da li je neko sekao šimšir ili nije

Nema komentara:

Objavi komentar