15 listopada 2023

zahlađenje

kažu da je bolje trčat kad nije vrućina i štaviše gotovo svi dobri rezultati su postignuti po onome što ja zovem "hladno vreme".
no ja se tu nekako stisnem, ne ide mi pa ne ide
i to je tako bilo stotinjak godina
i sad odjednom, gle, ne smeta mi zima
kod mene sve mora biti obrnuto
obično mladi žare i pale i puhću i idu noću u grad raskopčani na plus deset, a ja sam evo pod stare dane počeo vozit biciklu u kratkoj opremi i bilo mi je skroz taman čak i na petnaestak stepeni
i ono najsmešnije, takođe, rukavice
ranije nisam mogao ispod +12 sesti na biciklu bez rukavica, sada na desetak ili devetak stepeni lepo vozim nit mi se mrznu prsti nit ništa
da nije neka bolest, ko će ga znati
POJAČANA CIRKULACIJA
no ipak mi je danas na hajku bilo zima u tankom duksu dugih rukava preko podmajice iz Lidla
pa sam skrenuo u šumu gde manje duva, a nakon toga me je kiša rešila svih dilema jer sam iz ranca izvadio kabanicu i pokrio se 
kao šator koji hoda, baš fora
ovaj što me pitao da ide s nama u Apatin, sinoć zove, nije ni on išao, otac mu imao moždani udar
inače vikend je bio rekordan po broju saobraćajki i pogibija, a mrak je tek pao, šta li će nas sutra dočekati u vestima?
... a ja verovatno opet počnem trčati, neverovatno je da sam se od onog jednog brzog kilometra toliko umorio da mi je za oporavak trebalo pet dana hajkovanja :-)

Nema komentara:

Objavi komentar