13 listopada 2023

NE, NEĆU TAJ NASLOV

iako je petak trinaesti :-)
promakao mi je četvrtak kao potencijalni poslednji dan za neki "trening" i sada sam počeo da se kolebam po pitanju polumaratona
ići ili ne ići
Lola je par dana imala temperaturu  pa mi je sve neizvesno, niti bih da je mučim da putuje 7 sati u nedelju jer Apatin je jedna od najkomplikovanijih trka u regionu, brže se stigne do Osijeka ladno
a opet ne ide mi se samom ako njoj nije dobro, prošli put kad je imala 39.9° pala je u nesvest pet puta u jednom danu tako da je svakako nemoguće da neko otputuje od kuće umesto da dežura pored pacijenta

obzirom da sam totalno nesiguran šta i kako mogu da "držim" od ritma, nemam pojma ni šta bih radio u tom Apatinu
zec 1h40 mi je prebrz, onaj 1h50 verovatno prespor iako sam frtalj u NS trčao tim ritmom no tada su mi noge stvarno bile očajne a volja još gora
zadnji put sam takođe u Apatinu trčao celu trku između dva zeca, onog 1h30 i onog 1h40, svo vreme lagano i ležerno, pred kraj preticao one koji su crkli za prvim zecom i bilo je sveukupno zabavno

Nema komentara:

Objavi komentar