16 svibnja 2024

empti prazan dan!

ne znam ni šta sam radio
ah da, krenuo na groblje, jer je bio rođendan Lolinoj babi
a taj dan smo proglasili i kao rođendan našoj mački
prije devet godina
jer smo je sa 454 grama našli mesec dana kasnije, i onda smo guglali koliko grama ima koliko stara mačka, i eto baš se potrefilo da se savršeno podudara

i onda mi se više nije trčalo jer sam se ionako previše obukao, pa sam nastavio bajkom na hajk
ne znam kako se to zove, sungazing, snowgazing, deponijagazing
ima nešto i mom biću što me vodi prema smeću
špartao divljim deponijama i divio se sposobnosti našeg naroda...

nigde nekog leša, bogu hvala
još bi mi samo to falilo, umesto da nastavim svoj mali životić da me policija drnda otkud baš ja tu i kada sam ga ubio i kada sam ga zakopao i tako to

upravo zato (EVO TEME ZA BLOG) uvek nosim uključen telefon sa sobom
zbog onih famoznih "veštačenja baznih stanica"
izvolte lepo veštačite, istražujte, sve kao na dlanu koliko sam se zadržao na kojoj lokaciji
meni savest mirna, drema i hrče, telefončić sve zapisao kuda sam se kretao
dođe mi kao advokat, anđeo čuvar

ispao dan odmora
pa eto nade koja umire pretposlednja
zadnji put kad sam se ovako odmorio, sutradan sam pokidao trčanje
fingers crossed

Nema komentara:

Objavi komentar