18 svibnja 2024

kako isparava mozak?

krenem tako na trčanje kao muva bez glave i na kraju se pitam gde mi je bio mozak.
pa gde će biti mozak, u muvi bez glave, verovatno u dupetu.
A EVO O ČEMU SE RADI ----->>>

kao mogao bih da odem na neko malo trčanjce da ubijem nekih pola sata - sat pre Lidla, ko velim potrošiću više kalorija ako trčim nego ako se samo vozikam biciklom po gradu.
i sad gde ću kuda ću, setim se jedne prečičice kojom volim da izbegnem prometnu ulicu i tu kao zaobiđem taj kilometar asfalta i prašine, puteljkom paralelno sa druge strane reke.

naravno prvih i poslednjih sto metara je ugaženo jer je neko išao do najbliže livade, no između je bilo visoke sveže narasle trave koliko hoćeš i bukvalno sam zbog te prečice završio sa po kilogram vode u svakoj čarapi i patici. 
ili patiki, drukčiji je naglasak, kao barbika.
ovi moji iz Samobora čak govore u reki, na reki, to je taj srpskohrvatskosrpski.

tu sam shvatio da sam glup.
posle još kilometra sam shvatio i da sam premoren za trčanje uz dvocifrenoProcentni nagib, pa sam i tu potvrdio da sam glup, barem da sam se setio da taj uspon otrčim kroz desetak kratkih ubrzanja sa odmorima između ali jok, ja sam se odlučio za najgluplju varijantu da stoički trpim kao na nekom izazovu ko će biti najizdržljiviji (i opet najgluplji) tako da se u tom prvom delu uopšte nisam lepo proveo.

povratak sa vrha tog mini brežića je bio donekle ugodniji jer je em nizbrdo (pretežno) em asfaltirano (delimično) ALI do tog asfalta je trebalo proći kroz nekoliko blatnjavih segmentića koji su UVEK blatnjavi nakon svake kiše a noćas je, pogađate, bio pljusak na koji sam takođe zaboravio.
jer sam glup, kao što rekoh već par puta.

ajd, barem sam se u Lidlu lepo proveo, opet sam uzeo onaj karpaćo od hobotnice koji uvek završi na sniženju jer niko normalan ne bi dao pola dnevne zarade za proizvod od pola hobotnice a pola zejtina, a i snižen 30% dođe kao 3 komada haringi no eto, čim vidim narandžastu nalepnicu popusta na sve zaboravim.
a uzeo sam i neki šorc za trčanje, ne deluje loš.

Nema komentara:

Objavi komentar