07 svibnja 2024

mnogo zanimljivo dešavanje

juče sam nakon onog trčanja mislio da ću se samo lagano provozati, jer sam odustao od treninga-na-trening, u smislu da sam nakon 102km mtb-a mogao da popodne odvezem još barem 60-ak.
no rekoh bolje je da se odmorim.

otišao sam lagano biciklom desetak kilometara paralelno sa novom brzom saobraćajnicom kojoj taj krak najbliži gradu još uvek nije završen, kinezi prave veliki nadvožnjak na nekih milion ogromnih stubova.
i tu sam provalio da postoji jedan podvožnjak i iza njega paralelno sa brzom cestom nasut širok makadam koji će deluje biti asfaltiran, za prilazak selu prekoputa.

vozikajući se i istražujući setih se da su mi pričali da je nekad davno 70-ih i 80-ih tu na kolubari bilo popularno kupalište "klupice" i rekoh daj da pokušam da se probijem puteljkom da vidim ima li tu nekog prelaza preko reke.
prelaza nema u blizini, to bi zahtevalo malo veći indijana džons poduhvat (još uvek nisam naručio mačetu!) da bi se tražilo mada sam na mapi skontao da sam doslovno na isto mesto dolazio sa druge strane kroz livade i vratio se kući sa sličnim zaključkom.

i tu spazim neke silne radove, i skontam da se tu pravi turistički kompleks sa igralištima, šetalištima, cvećnjacima, sve prošarano stazama.
skinem majicu, obzirom da sam ujutru otvorio topless sezonu, i krenem polako da kružim i fotkam, sa namerom da nekako nakupim barem kilometar.
i za divno čudo moglo se i više kružiti, tačno je ispao 1km kad sam se vratio na obalu do bicikle.

dalje sam biciklom produžio na jedan krug kojim nisam skoro prolazio i ispade mi čitavih 39km, skroz nemalo za dan odmora.
jutros sam sa najmlađom od tri naša kera napravio hajk od 10km, baš smo uživali.

Nema komentara:

Objavi komentar