25 svibnja 2024

subota ili nedelja, vrabac ili golub?

ceo dan sam razmišljao o popodnevu, 
jer je bilo najavljeno lepo i sunčano.
a sutra oblačno i par stepeni hladnije, 
no još uvek "pristojno", čitaj suvih +24, 
ništa tu ne fali.

nekako sam pošto-poto želeo da nešto odvezem nakon posla, 
dakle oko 15h.
to bi značilo da ću imati čitavih 5 sati do zalaska sunca, 
s tim što bi bilo samoubilački nekuda mlatiti pet sati 
i tako kompromitovati da ne kažem ugroziti sutrašnju vožnju.
jer ako preteraš danas, sutra ćeš biti kao krpa, 
i zbog vožnje od 5 sati propadne ti vožnja od mogućih 6 sati.

tako sam skontao da uradim bilo šta čime ću biti zadovoljan, 
nazovimo to Minumum Satisfekšna.
opet sam imao opciju da krenem ka vetru ili s vetrom,
pa sam odabrao ovo drugo, podmuklo.
krenem otvorenim putem kuda me goni vetar, 
a vratim se kroz brežuljke i krivine gde će mi manje smetati čeoni.

i fino je upalilo, 
samo ujednom času nisam baš bio 100% sa navigacijom
no ionako nisam imao mobilni signal da pogledam mapse, 
pa sam morao onako napamet da stisnem sam sebi palčeve i otisnem se.
srećom to je bilo to, mada mi je puteljak izgledao full nepoznat. 
nakon asfaltiranja (čitaj "predizbornog") prošle godine, 
prošao sam samo jednom i to u kontra pravcu, pa mi je sve bilo "novo".

koliko mi je ostalo volje za sutra, odjednom više nije ni važno.
ovaj vrabac je već ispao poluGolub.

Nema komentara:

Objavi komentar