06 svibnja 2024

haotičan raspored

radimo ne radimo, radimo radimo
petak tek od podne, stigao da otrčim
subota malo kraće, otrčkarao ujutru provozao se popodne
nedelja off, ponedeljak opet malo kraće do popodne
(to je danas)
videću na šta da iskoristim to popodne
a jutros sam opet do lidla biciklom, pa na trčkaranje

nije baš da mi se trčalo nešto silno, posle jučerašnjih skoro 5 sati na bajku
više kao neko izlet trčanje
sat je preporučio 40 minuta po 6'50''
ne znam zaista, nisam ni probao
moram jednom
baš da vidim koji je to ritam
mada bih radije trčao 400m po 6'/km, pa bih šetao 100m da dođe na taj prosek
ili koji već odnos
jer me nervira kada mi stalno svira, pišti, jauče, opominje me
ovo je brže od zadatog ritma
ma jedi rotkve strugane

otrčkaram 4km uz potočić, pa peške kroz travu na brdo, pa strčim 4km nazad u grad
sednem ispred lidla u hladovinu da se ohladim
iako sam trčao bez majice, znojio sam se solidno, toplo sunčano i sparno
mislio sam pet ali je potrajalo deset minuta
to hlađenje
gledam svoje noge, pa pogled ide ka gore, skontam fun fact
na sebi imam majicu, šorc, i čarape iz lidla
haha, neće me pustiti da izađem
uzeo samo nekoliko kajzerica rustičnih, zafalilo jutros leba u kući
zaboravih kako se to u HR zove
dal neko kmetsko pecivo ili slično

total 8km (ipak ispod šestice po km) svakako bespotrebnog trčanja
al eto, može se

Nema komentara:

Objavi komentar