26 svibnja 2024

poluGolub i poluJabuka

nakon jučerašnjeg poluGoluba 
(da li je golub napola prazan ili napola pun)
i jutrošnje šetnje sa psima, dok grad očekuje dolazak 
Nj. Visočanstva Precednika Vučića i opštu blokadu ulica i puteva,
skoknuli smo tu do komšinice da joj skratimo jabuku.

naime drvo se nadvilo na parking 
pa se stanari bune da im jabučice udaraju po autima, 
i ko će tu nego ja sa merdevinama i aku sabljarkom da sredi stvar.
sad evo sedim, odmaram i čekam podne, 
peglam kičmu i razmišljam šta ću.
bajk ili hajk, dužina ili srednjina.
volim ovako mal malo pa udarim novi red.
kao neka poezija U prozi, voda U kolenu, sreća U nesreći.

PS
prošlog maja sam pretrčao 74 a ovog 106km do sada, 
a od početka godine do kraja maja 761:855.
što ne znači ništa, obzirom da sam prošle godine na Beogradskom
sebe iznenadio pozitivno, a ove negativno.
pa ti budi pametan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

juče sam pre posla (nakon one jurnjave e-bajkom)
merio kolika je razlika između Brzog i Normalnog tuširanja.
dakle sat u kupatilu ima i sekundaru, onu analognu što se vrti.
pola minuta mi treba da se sav pokvasim tušem, 
i onako rukom protrljam i sperem sa sebe površinsku štroku.
odatle bi mi trebalo + pola minuta da šakama skinem vodu sa sebe,
(inače bi se peškir pretopio, ovako prvo kao brisačima otarem
ruke grudi leđa noge, i istisnem višak vode iz kose)
+ minut i po da se obrišem peškirom, 
dakle najbrže protrčavanje ispod vode do izlaska iz kupatila je 2.5 minuta.

e sad, na sve to bi mi trebalo + pola minuta da istisnem šampon,
natrljam kosu, išpricam kupku na sunđer i protrljam celo telo.
i posle toga + minut da se temeljno isperem.
dakle dodatnih minut i po, i dođem gde sam i bio,
samo mirišljav i malo čistiji.
dakle 4 naspram 2.5 minuta, očekivao sam veću razliku.
štaviše stotinu puta sam pred posao samo "protrčao ispod vode"
misleći da sam uštedeo barem pet ako ne i deset minuta, 
nemajući pojma koliko se o sitnim brojkama radi.

Nema komentara:

Objavi komentar