05 svibnja 2024

kao i obično

nedelja ko nedelja
gde ću kuda ću ščim ću
trkačka ili mtb
prvo šetnja sa psima, pa ovo ono, rekoh može i pola doručka
pa posle svega pripremanje bicikle, pa druga polovina doručka
dok si trepnuo već 11 sati
naduvaj gume, utakni garmina, neće da se upali
nazad u kuću, na punjač, ništa
na drugi punjač, ništa
stisni on/off dugme, ništa
drži ga 10 sekundi, nešto se dogodi napokon
učitava mape rute ovo ono, priča mi svašta
nemam pojma šta je radio, čitav minut
tek eto ga upalio se, piše baterija 61%
već sam pomislio da neću ni ići na vožnju sa ručnim satom, koji mi mlatara 
odoh na hajk, baš me briga, ako neće - neće
no eto, upali se gospodin

prvo čudo - sve ali sve privatne prodavničice rade, iako je uskrs
ja rekoh radiće samo benzinske, ma kakvi
ako zafali kokakola ili red bul, neće biti frke
malo nekim alternativnim pravcima jer drugo čudo - haos na putevima
svakom je to valjda normalno za praznik, ali meni eto, čudo

e kad sam otišao na treći sporedni put, napokon pustoš
dugačak strm uspon, pa po vrhu brda
pa sjuriš uzanim novim asfaltićem do nekakve crkve brvnare (?)
pa odatle uz potok makadamom desetak mnogo lepih kilometara
pa nazad na asfalt koji je lošiji od tog makadama
i dalje do kuće glavnom džadom
čak mi izađe 21.5 prosek na 102km, sa 1200+m uspona
na teškom mtb-u sa kramponkama, ove godine još nisam seo na trkačku
i stigao na vreme da se najedem janjetine i odgledam Điro

Nema komentara:

Objavi komentar