24 svibnja 2024

opet sam zadovoljan! sada već preterujem!

lepo jutro, bolje nego jučerašnje. 
ma svako je bolje nego jučerašnje ustvari, to je bilo ono kišno sranye.
nego mislim na ono PREKjučerašnje.
tada sam krenuo obučen u kratko misleći da se ipak neću smrznuti
pa dobro, nisam se ni smrzao ali bogme bilo je pomalo previše prefriško.

jutros opet +16.
opet kao neki oblačići, hmm.
ostavio sam žuta stakla u naočarima, da mi deluje sunčanije.
i ispod kratkog dresa uzeo onu podmajicu rupičastu sa dugim rukavima.
da se ipak malo pojačam.

no čim sam izašao iz Grada, roknulo sunce (1).
vetrić u leđa (2).
pa skrenem malo uzbrdo, i dalje sve prema zapad-severozapad-u.
jel se to piše nww ili wnw?
valjda mora n napred, nemam pojma, guglaću kasnije.

nakon skoro sat kuhanja ipak sam se skinuo.
jer je išlo +18 +19 +21, dokle rasteš više brate mili.
stavio tu majicu u džep, srednji, taman za aerodinamiku.
do kraja mi je bilo ok.
24.5 prosek na mtb-u sa podosta kupsera, rupčaga i raskopanog puta, krivina, trt.

no opet mi neki nespokoy.
(1) znao sam da će biti sunce, i da će otopliti, zašto sam obukao majicu više ako mi je prekjuče IPAK bilo taman?
(2) zašto sam zaboravio da sam istog jutra video da će mi vetar biti leđni i da će mi dakle osećaj biti da je par stupnjeva toplije, a da će biti uveliko sunčano i dosta toplije taj sat kasnije kada se budem polukružno vraćao?

uglavnom nije kriv ni vetar ni sunce ni oblaci koji su se nakratko pojavili, opet je kao i uvek kriv moj mozak jer mu se sve savršeno namestilo a on je iz nekog razloga opet upao u pogrešnu kombinaciju.
da li ste vi savršeni, da li se uvek idealno pripremite, opremite, provedete?
meni bogme slabo ide.
mislim ajd sad, kukati da mi nije bilo savršeno zbog jedne majice viška, i malo mozga i memorije manjka, moram li?
moram.

Nema komentara:

Objavi komentar