01 svibnja 2024

prvomajski rokenrol

naravno svaki neradan dan na neki način liči na Nedelju pa je i ovaj 
malo šetnje sa psima malo šišanja trave onako proleterski pa naručivanje roštilja pa kao gde ću na bajk pa je bilo oblačno i neki lud vetar i kontam što da se smrzavam bolje da odem negde na bajk&hajk

i naravno odmah se razvedri pa sam se baš fino "proveo" na hajku, no ionako smo imali neku nezgodu u porodici pa mi se nije treniralo, bolje je ovako "mozak na otavu"


evo šta kaže četđipiti:
Izraz "pustiti mozak na otavu" koristio se figurativno kako bi se opisala situacija kada se neko potpuno opusti ili prepusti svojim mislima ili maštarijama, bez obaveza ili ograničenja

koliko mi je uspelo, nemam pojma, no barem sam pokušao
što reče onaj vrabac koji je u kljunu nosio vodu i gasio požar - hoću da se zabeleži da sam bio na prâvoj strani kontra stresa

Nema komentara:

Objavi komentar