30 travnja 2024

dan posle dana posle

napokon jedan normalan naslov (!?)
elem jutros mi je iz nejasnog razloga palo na pamet da malo trčim
tačnije, prvo sam pomislio da se prošetam sa psima no lola reče da mora ranije na pijacu, pa rekoh ajd ja ću otrčkarati do pijace i dok ti kupiš paradajz jagode i cveće za sadnju, ja ću dodati malu zvrčku pored reke, pa ćemo se vratiti nazad, i tako ispade 5.5km

posle kraće šetnje sa psima od 2km sam u istoj majici i šorcu nastavio još jedan polukrug po gradu i dodao još 4.5km, trudeći se da se držim hladovine
tako sam nenadano izašao na 10km poslednjeg dana aprila, i sada ću da vidim koliko je sve to ukupno

kaže 213 a prošle godine 222, dakle april je podbacio, nakon što su tri uvodna meseca prebacila plan
teško ću popodne ili predveče trčati još 10km, vrlo teško
jedino ako nešto iskombinujem sa biciklom pa odem na trčkaranje sa neke malo egzotičnije lokacije, ali ne što će mi se trčati na sunčanih +22 nego eto iz nekog poremećaja da se nešto mora zbog nečeg, iako za to ne postoji nijedan logičan razlog

usput sam video da je neko poravnao kružni tok kod autobuske stanice i pomeo sve znakove u sredini jer je bukvalno produžio pravo, eno policija preusmerava saobraćaj dok putari posipaju pesak da bi upio prosuto ulje jer je balkanac očito polomio karter i sve mu je iscurilo u narednih 30 metara pa su onda neko vreme prolazili tuda i razneli to duž cele ulice

Nema komentara:

Objavi komentar