16 travnja 2024

ode mas u propas, upro pas --->>> prstom u mas

jedno malo nigde i ništa
još jedno u nizu, that is ("točnije")
imao sam baš lep plan, krenuo mtb-om rano ujutru
posle kilometra, Lola skreće ponikom na pijacu a ja produžavam pravo u brda
merkam oblake, piše da je +19, ja u kratkoj opremi
najavili su +25 ali da li će toliko i biti
oblaci i vetar, nije isto kao kad je žarko sunce, nekako sve deluje hladnije
razmišljam da li da okrenem na drugu stranu, ne ka brdima
pogled u stranu, da, ima nekog neba iza
utom shvatam da sam zaboravio telefon

nije baš da smo povezani pupčanom vrpcom ali ako sam planirao malo duže putovanje, nije zgoreg imati ga pri ruci
a i zbog fotkanja
jer ako se ne vratiš sa albumom fotografija, kao ni da nisi bio u firenci jelte
okrećem nazad, vraćam se kući
raspoloženje mi opada
nema veze, rekoh, otići ću sa psima u šetnju, oni će se radovati
pa na posao tih sat i po koje sam mogao i da izbegnem sve do popodne
nema veze
malo smo jurili patke, malo lajali na helikopter, malo ulazili u reku

pa na poslić, pa na bajk/hajk
ništa spešl
lepo je po bregama, nisam odavno tuda protrčao ali ni hajk nije loš
strčati uvek možeš u povratku
nizbrdo se i govno kotrlja, što bi rekao Ja, kad je samokritičan

stigao je prvi deo pošiljke
poštovani, vaša pošiljka možda bude podeljena na više pošiljki, ukoliko ne budemo mogli da vam sve pošaljemo odjednom
došao šuškavac koji se može spakovati u neki unutrašnji džep pa bude manji od pesnice
materijal deluje vrlo dobar

stigao i duks, isto nike, takođe deluje puno kvalitetniji od onog iz lidla
drukčiji materijal, ne deluje da će se natopiti znojem pa visiti sa mene
zašto sve što je kvalitetnije mora da se doplati, oh, zašto
sutra će stići i neka jakna trenerka, nejasno u naslovu a sa slike nisam mogao da pogodim koliko je to tanko a koliko debelo
bumo vidli

taman je ovo govno od vremena pa ću stići svu tu zimsku garderobu da isprobam
koliko pre dva dana mi je garmin na bicikli pokazao +37, sutra ću se probuditi u +5
prolećna kolekcija "leto-zima 2024."
milina

Nema komentara:

Objavi komentar