18 travnja 2024

ovo podosta NIJE loše

danas neverovatnih 13+1 km, A EVO I KAKO!.
obzirom da je juče bio potop i neverovatna zimoća, pa niko od nas nije mogao biciklom do onih psića na brdu, tojest jedna je mlada ženkica - poodraslo štene, a druga je mlada majkica koja je sada ostala bez dece.

i lepo se opremim ja ujutru, majica i duks onaj novi Nike, da ga isprobam, plus ranac onaj sa dve bočice na grudima i sa psećom salamom u velikom džepu na leđima.
taman da me greje.

krenulo je polako i traljavo, barem sam tako mislio, no iako je bilo prohladno imao sam vetar u leđa i bilo mi je toplo do brda.
nisam ni znao da ću do kraja da nagrabim preko 300m uspona, a još sam se vraćao ravnijom varijantom, za ukupnih 13km.

čak sam u jednom času skinuo majicu i ostao samo u duksu, pa je umotao (majicu) na mesto one salame koju sam potrošio, no kad sam okrenuo i skontao kolika vetrina ledena duva, brže-bolje sam sve opet obukao nazad na svoje mesto.
džabe izdangubih 2x3 minuta na presvlačenje.

obzirom da mi se juče dopala ona nadoknada, danas sam pak u puno manjoj pauzi otpešačio stazom kroz šumu do vidikovca iznad grada i strčao 1 kilometar pored spomenika Stevanu Filipoviću iz Opuzena, opet bolje je 14 ukupno nego samo onih 13 od jutros.
dakle u dva dana dva puta po 14, bingić! (mali bingo)

Nema komentara:

Objavi komentar