24 travnja 2024

samoubojstvo nagaznom minom


dakle ovako
prošle godine u utorak, ove u sredu, dan bliže maratonu
dva kilometra kraće, malko brže sa malko više uspona, pa je i puls bio malo veći
onda sam imao vodu na 8. 12. 19. 23. kilometru, a danas samo na 14. i 19.
kraće + brže je dovelo do toga da "dužina" bude 15 minuta kraća, e sad koliko su bitni kilometri, koliko broj koraka, a koliko vreme na nogama, to su tri različite komponente Dužine a koja je najviše računa, nemam pojma, ipak je sve u kombinaciji

prošle godine sam još do maratona ubacio neke dijagonale na travi pomoćnog stadiona i otrčao maraton u (čini mi se) salming patikama, ove godine sam prijavio (jer postoji lista dozvoljenih modela) hoka mach 5, pa bih u njima trebao možda u petak pola sata otrčkarati tek koliko da proverim da li mi određene čarape odgovaraju.
nokte sam već potkresao da ne bih par dana pred maraton nešto skrkao gde ne treba, još je ostalo da operem auto (jer nisam prošle nedelje)

Nema komentara:

Objavi komentar