11 travnja 2024

dvaput je dvaput, al Fatu bih triput

samo nekoliko puta sam trčao triput u jednom danu, a jedared sam trčao i četriput!
to je bio onaj januar kada sam se takmičio u Strava čelindžu i zadnjeg dana nabio 75km, sećam se da je bilo nešto ujutru, pa u podne samo valjda 8 pa popodne 25 pa uveče 21.
odatle ispade da je i ujutru bilo 21, moguće, mada mislim da je bilo 17 ili 19.
ima to u nekom blogu ali ko bi ga sad tražio.

elem juče sam imao jedan mali dodatak, skroz egzotičan.
vezao sam biciklu ispod jednog senika, štale, čega već, ozidana kućica u kojoj drže kukuruz i bale sena sa velikim tremom ispod kojeg hranimo tu kuju kojoj smo juče srećno udomili poslednje štene.

i kad sam već tu, rekoh da vežem biciklu, a nisam poneo onu najveću sajlu.
nego sam imao dva katančića, dovoljno da zavežem žice na prednjem i zadnjem točku, tačnije za zadnji točak sam zakačio ranac kojem sam kroz rajsferšlus provukao mali katančić pa je tako to bilo 2-u-1 rešenje.
jeste da tuda niko ne prolazi i da se ne vidi sa slabo prometnog puta, ali ipak e-bajk je svima privlačan jer svi znaju da "puno košta".

strčao u potok samo meni znanom prečicom, popeo se na put sa druge strane potoka, koji ide gore po grebenu kao i ovaj, pa se drugom prečicom takođe preko potoka vratio na asfalt 300m od bicikle.
jeste da je samo 2km i samo 12 minuta, no ipak mi je laknulo kad sam našao biciklu na svom mestu.
tako sam zaokružio jučerašnji dan na 10km.

april je krenuo traljavo, 
10km pa dan odmora, 
7km pa dan odmora,
13km pa dan odmora,
pa 101km biciklom pa dan odmora,
pa 9, 10, 6km koje prijavljujem evo jutros
ajd barem sam spojio tri dana u nizu 

tanušnih mršavih 55km, 
nekad sam umeo više da pretrčim u samo jednom treningu

Nema komentara:

Objavi komentar