01 travnja 2024

Majmunijada

neki Prvi April zovu dan budala a neki drukčije.
gosn Golubić je jednom rekao - Majmunijada!
ali nije bio prvi april.
nego početak nekog festivala ili fašnika u Samoboru.
pa su tu bili uključeni i klovnovi.

ako ćemo pošteno, jeste tu bilo dosta "majmunisanja".
ali je bilo i zanimljivih stvari.
npr momak sa biciklom na jednom točku, kotaču, dva metra visokom (bicikl, ne točak) je vodio u krug po trgu dobrovoljce, koji su panično pokušavali da prežive od jedne bandere do druge, e onda je zagrle onako kao najrođenijeg.

tako sam ja jutros započeo glupi april.
poput ovog vlasnika cirkusa.
otišao biciklom samo kilometar, iz razloga da krenem na trčanje sa bilo kojeg drugog neustaljenog mesta.
pa dalje u trč.
i onda sam se setio, kontra prvog aprila.

neću da se šalim, glupiram, zayebavam prijatelje, nego ću onako svojski da se založim da im osiguram jedan baš lep poklon.
tako sam otišao na neke livade, tu odmah na periferiji, gde baš nikad nisam sreo baš nikog, i kontam da svi ovi moji lokalci uopšte nemaju pojma da samo na kilometar-dva od grada imaju tako lepe staze za šetnju.
dobro ajd, i za trčkaranje.

meni je izašlo 10km okruglo, nadam se da je dovoljno za Dan Budala.

Nema komentara:

Objavi komentar