23 travnja 2024

o moj dragi, o moj mili...

meni treba gili gili.
tako je valjda išao song, a jutros sam doživeo redovni godišnji gili-gili na lekarskom pregledu, kada su me mazali gelom po celom telu zbog EKG-a.
popodne će biti gotovi i rezultati krvi sa malo povišenim šećerom jer sam morao da doručkujem obzirom da sam se probudio tri sata pre lekarskog, no to ne bi trebalo da bude neki BIG problem.
više me zanima koliki mi je hematokrit, da znam da li da se nešto nadam pred maraton ili da sve brige okačim mačku o rep.

obzirom koliko (ni)sam trenirao, svi planovi su mi se ionako raspršili u ova zadnja tri dana.
prošle godine sam se nekako "izvukao" u zadnji čas dužinom u utorak no utorak evo prođe (a ja osta') i sad više ne znam šta da radim.
sreda mi deluje preblizu maratona, i kako sad to preračunati?
ako mi je prošle godine taman bilo 31km u utorak, da li je u sredu taman 25 ili 28?
ili da odem na maraton bez prethodne dužine?
ili da opet lupim 30-ak ali jako laganih kao i 2023.?
uf.

1 komentar: