13 travnja 2024

nije petak al je trinesti

opet sam se predomislio kao i za prethodnu treking ligu
A EVO I ZAŠTO
naime postoji spisak razloga, što bi rekao đule van gog
prva stvar, neće svaki vikend biti ovako lep
kad je već lep vikend, da li je bolje nedelju sunčanu i toplu, bez bitnog najavljenog vetra, potrošiti na sedenje tri sata u autu i trčanje dva sata kroz prašinu...

ili organizovati neku dužu vožnju biciklom, koja bi svakako mogla da ima koristi (u smislu treninga) kao i dva sata trčanja?
uostalom mogu svakog dana otrčati isto toliko ako baš hoću, i to ujutru kad je manje ubitačno glede žeđi

drugi razlog je da ne moram prati auto, lakše je odustati, ko želi nađe izgovor, i ostale mudrosti sa fejsbuk stranice meše selimovića
kad pomenuh mešu, setih se vesti da je umro roberto kavali, čuveni dizajner, samo nisu rekli da li je umro original ili kopija iz kineske radnje

treći razlog je zajednički interes
obzirom da je Lola rekla da je umorna i kako bih joj samo džabe pakovao biciklu u gepek da se tamo provoza po mačvi dok ja trčim, nego da bi samo sedela pored jezera i odmarala se, ispalo mi je to nekako tupavo, da i ona na to potroši dan tojest ista ona tri sata u autu (1.5+1.5)

kad sam sve to zaključio i stavio točku, seo sam na bajk i provozao se tu po bregama lagano par sati čuvajući se za sutra
nije baš ni da mi je bilo do treninga u subotu popodne, otkako radimo 6/7 dana evo već punih godinu dana

Nema komentara:

Objavi komentar