08 travnja 2024

Gavrilo di, Gavrila da, obladi obladada

danas je bio rođendan drugarici iz detinjstva pa sam se najeo teletine ispod sača.
sač mu valjda dođe neki poklopac.
lepo beše ali velika porcija, pa sam pola poneo kući da pojedem sutra za doručak.
inače drugarica je jednom na izletu u neki manastir od kaluđerica dobila crkveno ime Gavrila, zato što je na današnji dan 08.04. taj neki crkveni praznik Светог Архангела Гаврила pa su joj u nedostatku bolje ideje dali ime Gavrila, naglasak nije kao u reči kamila nego kao u reči gorila.

obzirom da sam dan ranije spičio stotku na bajku, 
nisam ni znao šta da očekujem danas, da li će mi se trčati, ili ne, dobro vožnja je uvek lakša, na točkovima se i govno kotrlja.

i tako sednem ujutru malo da se provozam, pa popodne opet malo da se provozam, pa rekoh eto barem sam postavio temelje za neki eventualni sutrašnji trkački dan.
ako mi se bude trčalo, that is.

kao i par puta ranije imao sam ideje da na slične ručkove (restoran-vidikovac je na 3km iznad grada) dohajkujem ili dotrčim, ili da se eventualno nakon ručka vratim kući nekim pustolovnim akcijama, no Lola mi je kategorično zabranila slične gluparije, morao sam dva puta deset minuta da sedim u taksiju kao biljka, i da gledam kako lep sunčan dan prolazi pored mene kao pored govneta.


Nema komentara:

Objavi komentar