27 travnja 2024

dan Prije

može biti dan prije nekog drugog dana, a može biti i dan Prijovićke, čuo sam da neku pevačicu u vestima tako zovu

elem krenem ja tu u školu da proverim koje mi čarape pašu na patike koje sam spremio za sutra, sa namerom da otrčkaram lagano nekoliko krugova na igralištu i da to bude sve

no promenim ideju nakon 200m pa produžim tu oko stambenog bloka i dođem u školu posle pretrčana 3km.
onda se setim da sam juče traljavo odradio strajdse i rekoh sad ću ja da uradim 5 dvestotki, i na kraju se predomislim pa uradim 4 puta po krug na betonskojstazi od 250m

i tako mi ispadne taj zadnji km nekih 3'29'' i mogu reći da sam bio zadovoljan osećajem
samo da potraje do sutra

popodne zajedno do groblja, pa Lola ode e-bajkom malo u planine a ja u istraživanje puteljaka kojima izvlače šoder iz Kolubare, da bih završio na kokakoli kod kolege bicikliste koji je ispred kuće popravljao točak pa sam neplanirano svratio

Nema komentara:

Objavi komentar