28 travnja 2024

dan između dana pre i dana posle

to je onaj srednjak, nit levi nit desni, ni prednji ni stražnji
buđenje u 4 da bi se krenulo u 5:30 da bi se stiglo i uparkiralo u garaži do 7 da bi se stiglo u šator atletskog saveza do 7:15 da bi nas zajedno poveli na prvu liniju fronta u 7:30 da bi start bio u monstruoznih 8

mislim za nas koji moramo da putujemo, u protivnom bi mi to bilo super jer na trčanje od kuće obično odem i ranije

tu je neka cura merila visinu đona i rekla da na zadovoljava pravilnik jer patike imaju visinu pete od 45mm pa sam joj našao u telefonu recenziju i specifikacije da je visina 30mm i na kraju se sve završilo tako što se napravila luda i pustila me na start

posle trke sam uveče našao taj PDF dokument koji niko iz našeg atletskog saveza nije pročitao u kojem jasno piše da se visina đona meri BEZ unutrašnjeg uloška, no šteta je što to naše nazovi sudije nemaju pojma

patike su mi ionako ispale previše tvrde (ili uložak, to ću tek proveriti) pa bi bilo bolje da sam (ako sam već hteo u hokama) trčao u clifton 9 jer su mi se pokazale dobre na dužini od 29km, nego u ovim mach 5 koje sam isprobao eto čitava 4 kruga u školskom dvorištu

za početak je i ovaj uvod već dovoljan kao prvo poluvreme maratona, utiske mogu sabrati i sutra
uglavnom žuljeve imam na jednom novom mestu, ono što zovu ris, tamo gde vežeš pertle, jer ove patike imaju jezik od samo jednog tankog sloja i onda su me pertle tu "klale", više leva nego desna haha

Nema komentara:

Objavi komentar