15 travnja 2024

odloženi efekti

trening je prošao pre 15 sati a ja i dalje nastavljam da jedem :-)
vidiš ti to...
nakon jutarnje šetnje sa psima, pored reke, vrtim podatke na satu, kaže da sam loše spavao i da ću se danas lakše umarati (lažu, pola sata sam usisavao kuću, baš onako pun snage) a HRV mi je dotakao dno života sa samo 32ms no doduše lični mi je 29ms, taj donji, dok mi je gornji lični 60ms što kažu da je skroz dobro za ovako matoru drtinu

gledam šta sam to sve naručio jer mi je za koji dan rođendan, i baš jedva čekam rezultate te VELIKE AKCIJE DODATNIH 20% POPUSTA NA SVE
na jednom piše wind jacket, na drugom piše da je šuškavac mada isto izgledaju, a na trećem da je dukserica, to jedino nema kapuljaču
nikad nisam trčo sa kapuljačom ali otkako sam kupio one slušalice "za na uvo", možda će mi i zatrebati

igrom slučaja (da li je išta slučajno?) u najavi je neko kataklizmičko zahlađenje, pa daj bože da ta porudžbenica stigne što pre, taman tamo sreda četvrtak petak da isprobam sva tri tzv. artikla
to znači da bih opet morao da trčim, fuj, a tako sam se lepo naložio na biciklu
rekoh taman sam zaređao vikende 100 pa 130 i baš bih sad morao 165 pa 200, kaj ne
ali mućak

potvrđeno je da je Beogradski = Državno, vidim u viber grupi od kluba
moram proanalizirati raspis da bih znao do kada su prijave tj kada se šalje spisak u Savez
baš volim ta prvenstva za koja je besplatna startnina, a taman usput moram da uradim i lekarski što je još i lepši doživljaj od maratona, kad me med. sestre golicaju onim elektrodama za EKG

Nema komentara:

Objavi komentar