12 travnja 2024

Fato, Fato, Fato, ti si moje zlato

razbolje se ljepa Fatma, jedinica uMajke
joj ko će sad prati auto od prašine
ispade da je bolje voziti ga nego da stoji u garaži
doduše, ovako je bolje za prašinu, ako već nije za auto
sačekaš da se na krov slegne prst debljine pa onda isteraš na proleće i opereš sve odjednom
ekonomično, nema šta

prijavio sam se za treking ligu u nedelju, pa ko velim jutros mi je zadnji dan za razumno trčanje
to znači da bi sutra svako trčanje bilo nerazumno, no ne mora da znači
par kilometara dole ili gore nije nikog satrlo
ali sam zato jutros "odradio" jedan od težih krugova
iskreno, u par navrata mi je došlo da prohodam na naj strminama, ali nisam

setio sam se da sam sinoć ostavio kod Vištice na instagramu komentar, gde je on držao blic kurs planinskog trčanja i objašnjavao nešto o dužini koraka i težištu
pa sam se ja umešao dodajući da volim i da variram kadencu (broj koraka u minutu) i da je maksimalno usporim samo da ne bih prohodao gde je turbo strmo
i kad sam već na internetu bio tako pametan, rekoh sebi ćuti i trpi
bole noge majko, ali ja uporan
bogme bio sam ponosam na sebe kao malo dete
mislim, tuda sam ustrčao već dosta puta ali jutros mi je bilo posebno teško
11km i jako težak krug, sa salomon prsluk-rancem, da se malo uhodamo nas dvojica
za slučaj da odem na treking, najavljeno je +26° pa ko velim...

Nema komentara:

Objavi komentar