17 travnja 2024

plivanje surfovanje i ronjenje

patike su mi surfovale po barama, čarape plivale u patikama, a noge ronile u čarapama.
sve sam pokrio.
elem ovo je definitivno bio jedan od onih najgorih dana koje možeš da zamisliš.
padala kiša celu noć, na planinama sneg, Dubai potopljen.
kad mogu da prave Beograd na vodi, mogu i Dubaji, nije on ništa lošiji.

i krenem ja pre posla da odjurim neki kružić BILO KAKAV za slučaj da se ipak prijavim na Beogradski.
prvo sam malo preskakao bare, pa zaobilazio onako napola nonšalantno, da bih pred kraj trčanja naravno trčao posred bare jer što si mokriji sve manje te je briga.
vidim da ću nakupiti 10-ak km ako još malo zavijugam pred kraj tu po blokovima (kvartovima) i nisam ni gledao na sat, tek izašlo mi je kad sam ugasio 10.01 km, eto kao neka kompenzacija za sve one treninge koje sam završio sa .97 ili .99 km, eto iz štosa.

popodne je bila malo jača pauza na poslu pa sam prošetao starim putem za manastire i strčao nazad 4km, vidno je otoplilo u odnosu na ledeno jutro i to mi je baš prijalo.
skupljaju se kilometri ali nekako traljavo.
videću šta će biti sutra. 

Nema komentara:

Objavi komentar