22 travnja 2024

dugačak i tanak, ili kraći a deblji?

jutros mi je bio kraći, ali onako sadržajan, mesnat, učinkovit
trening
kao što rekoh planirao sam nešto slično jučerašnjem, dužem ali tankom glede tempa, no ispalo je da je život jutros imao druge planove
hteo sam da skinem neke oštećene tende sa terase
a Lola je htela da premestimo neki ormar na sprat
tačnije to sam ja odavno hteo ali je ona poželela da to bude JUTROS

pa smo malo prenosili ormare (iz dva dela) pa sam onda sa merdevinama po terasi visio i skidao ta čuda, i to je potrajalo ne toliko dugo da bi mi skratilo trening ali sam od tog stajanja i nošenja bio nešto malo manje raspoložen za sve pa i za trčanje

no to sam tek kasnije primetio
biciklom 3.5km do izlaska iz grada, i krenuh
hteo sam Tempić ali noge trče Tempo
tu sam počeo da se "lomim", da li da usporim i odradim zamišljeno, ili da se držim ovog proseka koji mi se više sviđa, po ceni da prepolovim tu udaljenost koju sam maštao preći

i obzirom da mi se nije svađalo sa samim sobom, rekoh daj da skratim, ionako sam od jutra dosta stvari uradio a nije trčanje jedino važno u životu
a kao što i uvek važi, postoji Popodne za nadoknadu
nisam nezadovoljan, niti želim da budem

Nema komentara:

Objavi komentar