25 travnja 2024

biće ovo zanimljiv dan

podosta sam uzbuđen
naime, nakon jučerašnje Dužine u zadnji čas (ili koji dan kasnije) ne osećam u nogama ama baš ništa loše, prosto kao da sam otrčao desetak ili 15-ak kilometara
i sad ne znam šta da mislim
nešto nije u redu, a ne znam šta

tako da, jedva čekam da pronađem blogove od prošle godine, da vidim šta sam radio i kako sam se osećao tih poslednjih dana pred maraton odnosno prvih dana nakon TE dužine
pa da pokušam da uporedim

nakon onog blitz upoređivanja juče, još sam proverio par parametara iz garmina, ispostavilo se da mi je prosečna dužina koraka bila skoro ista, tačnije samo 1cm kraća juče no obzirom da sam imao dosta više uspona to je sasvim logično

s druge strane, kadenca koja je bila dosta viša juče, donela je to da je i kontakt sa tlom bio primetno kraći (3%) tako da sam proveo dosta manje vremena "na zemlji" a više u zraku :-)
koliko vidim radi se o ukupnoj razlici od skoro 300 sekundi na tlu odnosno u vazduhu
to što neki etiopljanin provede u vazduhu deset puta više vremena ćemo trenutno zanemariti

jutros rikaveryć rajdyć od 21km do izvora i nazad sa balonom od 5l u korpi city bike-a, malo sam se smrzao na +8 ali ajd, preživeh nekako

Nema komentara:

Objavi komentar