21 travnja 2024

nije Dužina ali nije ni da nije

bio sam čvrsto ubeđen da sam prošle godine jedinu dužinu pred maraton otrčao u ponedeljak 6 dana pre trke, no skrolanjem kroz blogove i logove garmina i strave, skontao sam da sam je trčao u utorak, samo 5 dana ranije

i već sam bio nameračen da OPET otrčim dužinu u ponedeljak kad ono, nije bio ponedeljak
i rekoh šta sad, mogu i u nedelju
no najavili su kišu
a ja sam juče trčao 13km od čega je pola bio jači tempo
dakle već sam u startu hendikepiran

i sad, ako sam već trčao tempo u subotu, mogao sam jutros pred kišu na neki hajk malo duži, i sutra po lepom vremenu na dužinu, koja bi opet bila dan ranije nego prošle godine, dakle savršen sled događaja

no anksiozni poremećaj je učinio svoje pa sam morao to da probam što pre, makar i po kiši
i onda sam nabio šuškavac u zadnji džep od donjeg dela tanke trenerke (one capri dužine Nike) i hrabro se otisnuo na tih 30km, no svo vreme sam gledao u oblake i čim je počela kiša ja sam sa brda strčao nazad u grad pa šuškavac nisam ni vadio iz džepa

umesto 30-ak je ispalo 20km, doduše sa jučerašnjih 13 to je već 33 ali se tako baš i ne može računati
imam fore i popodne za koji kilometrić nadoknade, pa i u ponedeljak, pa čak i u utorak kao i prošle godine, što da ne
štaviše ako uspem da otrčim tri poluDužine u tri dana, možda to bude i bolje od jedne "prave" dužine, ko bi ga znao?

zadovoljan sam odnosom proseka (5'19'') naspram uspona (236m) i avg. pulsa (137) a ni kadenca nije bila loša tj lenja (175).
odmah sam se čuo sa šefom i prijavio se za Državno, još sutra da uradim lekarski i gotovo
za vikend je opet najavljeno letnje vreme, prošle godine mi je baš prijalo sunce, čak sam i izgoreo po ramenima :-)

Nema komentara:

Objavi komentar