17 svibnja 2024

opasno opasan dan, gotovo pa poluEpski!!!

od ovih petnaestak bicikli u dvorištu, maltene ne znamo koja je prva za kantu
imamo više nego par komada viška
i stalno mi Lola kaže, nosi jednu u baci
ne vraćaj se s njom
(deluje kao da priča o švalerci, bože oprosti)

a ja sam čekao dan sa povoljnim vetrom
jer su svuda oko grada brežuljci, a samo ka beogradu ravnjikavo
no vetar stalno cepa kontra, baš odatle
i ja kao čekao, ali jutros se pogodilo da imam taj VIŠAK VREMENA

i sednem na taj krš od bicikle, jedva u voznom stanju
da ne poverujete, napravio 25+ prosek na tih 13km
kramponke, kockasto penzionersko sedište, jedna brzina, rastegnut lanac
položaj uspravan da te bog (biciklizma) sačuva!

i tu zastanem na mostu, odbacim drečavo crvenu rolku koja je uvek tavorila u nekom podrumu čekajući da je bacimo ili nacepamo "za krpe"
pa na trčanje

dan prolazi, više od deset ljudi mi je na stravi lajkovalo vožnju kršem od bicikle, a samo par njih trčanje
da li su to neki čudni algoritmi, nemam pojma
uglavnom iako je vožnja bila krajnje blesava, ponikom brate po magistrali, ipak je trčanje bio bolji performance

dakle nakon ludačke vožnje kršem od bicikle, uspeo sam da na 14km trčanja preko brda nazad kući nadignem prosek ispod (dignem ispod???) pet minuta, znači pokidao
nije da se hvalim, ali

Nema komentara:

Objavi komentar