08 siječnja 2024

8km i alkohol

izgleda da ovo sa leđima nije baš katastrofalno ali nije ni prijatno bogme.
nekako sam pretrčkarao 8km pred posao, no danas radimo skraćeno pa se ni tu neću bitno namučiti.
ponegde malo snega, fuj, najviše na pešačkom mostu koji je bio skroz prekriven.
obzirom kako sam krenuo, kao po jajima*, dobro je da je uopšte sve izašlo ispod šestice po kilometru.
zaboravio sam i rukavice pa sam pokušavao da uguram šake u tanki duks i preko njega wind stopper šiškavčić, no slaba vajda.
nisam ništa ni fotnuo usput, ko bi se još i oko toga baktao.

popodne posle posla sam požurio na hajk sa idejom da negde mogu malo i strčat no odabrao sam prečice kojima i nije bilo preporučljivo trčati tako da je sve ispao čist hajk.
povezao sam jednu tajnu i jednu javnu prečicu pa napravio preko brda prelaz od-reke-do-druge-reke maltene po azimutu, nesvestan da će na karti to tako izgledati.
kad ono, prava linija ko strela.
sutra valjda bude još malo bolje.

* (ko je kada trčao po jajima, zna kako bi to moralo da izgleda)

izlete mi u emailu:

"According to IARC data, heavy drinking — defined as more than 60 g/day or about six daily drinks — accounts for 47% of the alcohol-attributable cancers. Risky drinking — between 20 and 60 g/day — accounts for 29%, she explained, while moderate drinking — less than 20 g/day or about two daily drinks — accounts for roughly 14% of cases of alcohol-attributable cancers."

kakvih crnih 60g alkohola dnevno, da li su oni ikada videli seljake ispred lokalne prodavnice gde ispred svakog stoji po 10-12 praznih flaša od piva? 
u litru piva imaš 50g alkohola, dakle već u 4 flaše imaš 100g, i to je tek zagrevanje, a oni sve preko 60g nazivaju heavy drinking ili kako to prevesti, krvničko opijanje ili možda uletvljavanje, da ne kažem lešenje od alkohola :-)

ko zna, možda u valjevskom pivu ima 1-2% alkohola da bi ljudi popili što više, pa tako uspeju i posle pola gajbe da na traktoru stignu do kuće?
ništa nije isključeno.

Nema komentara:

Objavi komentar