31 siječnja 2024

vetar : saša = 2 : 0

krenuo juče da posle jutarnjih 8km dotrčim još dva da zaokružim na 10, i setim se jednog stadiona na 12km od grada, seoskog, gde sam jedared radio dijagonale

i krenem opet tamo da bih usput proverio dokle je stiglo završavanje brze ceste a dokle je stigao gasovod uz koji sam planirao jedno trail trčanje dok je još prohodno kuda su išli bageri, no duvao je leden vetar sa istoka, da ne kažem sa Karpata, i bukvalno mi se zaledilo čelo ispod kačketa pa sam brže-bolje okrenuo nazad da se ugrejem na suncu uz vetar u leđa

danas sam nakon rasklapanja druge bicikle (od tri za đubre) odneo ostatke do kontejnera i taman naišao na nekog beskućnika koji je to odmah dograbio i odneo na otpad, kontam da će za 5-6 kila dobiti 50-60 dinara, taman za veknu hleba. jbg

tu sam već bio umoran jer sam dosta delova razmontirao, sačuvao, jednu guvernalu ošmirglao i prebojio crnim mat sprejom, ili sprejem, nečim od ta dva svakako, i kad sam opet krenuo na istu stranu kao i juče, jes da je duvao vetar ali sam imao deblji kačket a i bilo je +8 umesto +6, no bila je tolika gužva da mi se uopšte nije išlo magistralom ka beogradu tih 3km izvan grada, nego sam opet podvio rep i vratio se naokolo nazad

tako da, januar se završio slavno jer je pobedio onaj prošlogodišnji sa 171:151, ne znam u kojem sportu bi to mogao biti rezultat, možda skok u vis za mlađe juniorke na tromeču bosna - hercegovina - republika srbska

Nema komentara:

Objavi komentar