10 siječnja 2024

opet dijagonale

nazvao sam fajl "bele dijagonale"
to je bio pokušaj dijagonala na snegićem pokrivenom pomoćnom stadionu.
taman da nije blato, neloš izbor podloge za mučenje.
leđa su izdržala, idemo dalje.

slikao sam đonove na starim salomonkama, to jest to su mi valjda jedine salomonke sada, ako ne računam i papuče za po kući.
nekako su ukrtili i samo otpadaju komadići one gume koja je nekako bliža plastici.
svašta.
svaka roba dotraje na neki drukčiji način, a ponešto na sasvim neočekivanim mestima.


kako bilo, neka posluže još ovih pešes nedelja po snegu i blatu, pa će i one u kantu.
već imam tri-4 para spremnih za bacanje, samo nikako da im pronađem savršenu kantu, no obzirom kojom brzinom se nakupljaju, bolje da požurim.

kad malo razmislim, većinu ovih patika sam nakupovao u onoj maniji početničkog trčanja kada sam hteo posebne za laku kišu, tešku kišu, led, plitak sneg, dubok sneg, plitko blato, pitko blato, polublato... a to je otprilike pre 15-ak godina ili čak i više.
tako da ako su i počele da trule, već im je bilo krajnje vreme.

Nema komentara:

Objavi komentar