07 siječnja 2024

kakav početak xoxoxo

na božić je prvo crkla sijalica u kuhinji, onda je loli ispala puna kašika ruske salate na novi stoljnjak, a kada sam vadio jagnjetinu iz rerne odjednom me je preseklo nešto u leđima i sada onako ne mogu više od napola da se sagnem.
bumo popili rapten pa pomoz bog, kad će ako ne danas.
kažu valja sve započeti na božić pa eto, ja se malo ušinuo :-) 
možda u duhu maratona odem na trčanje od 2024 metra, a možda i na hajk.
to je 1012 metara i nazad, dobra fora.
baš bih daleko stigao.
malo sam uradio par vežbica, onih ležećih trbušnjaka sa dizanjem nogu, ako ništa drugo mogu da uradim 2024 trbušnjaka ili kako se to već zove.
vidiš ti to 7.1.2024. kada se napiše zajedno to je 7,120.24 dakle ako uopšte budem mogo trčat, to bi moglo biti i 7120 metara, i nakon toga još jedan pedalj.
moram ponet lenjir sa sobom, zbog preciznosti.
ili ono da nacrtam gps-om 2024 tu po gradu, otkad su to prvi put videli od mene sada neki nastavljaju tradiciju koju sam ja izgustirao.
moji hajkovi moja su deca, što odavno reče jedan osrednji pesnik.

Nema komentara:

Objavi komentar