25 siječnja 2024

midnajtovanje (midnighting)

ponoćarenje kao sinonim za mesečarenje
eto dogodilo se i meni
tako to život najviše voli
kad nekog zezaš da je manijak i ludak što trči prekasno, prerano, prekratko, predugo, kad ono CVRC dogodi se i tebi isto
kako nisam stigao da išta otrčim ujutru nego sam samo otišao na hajk, rekoh da dodam i drugo poluvreme posle posla
taman pada mrak, odoh ja u brda
cigu ligu gore pa dole izađe još 13km nakon jutarnjih 7, tijekom kojih (onih 7) sam strčao kilometar nizbrdo tek eto da dopišem štabilo u januarski skor
moram na svakih par dana sve to ukucati u excel da vidim da li mi se smeši ostvarenje Plana da nadmašim januar 2023.
za očekivati je da mi je nakon onih 11 pa 13km odgovarao mali predah, mogo sam i trčat ali mogo sam i hajkat pa eto, za promenicu
sutra opet pun gas

Nema komentara:

Objavi komentar