03 siječnja 2024

aerobne aktivnosti

nije to što ste pomislili
nego rekoh da krenem biciklom do ruba šireg centra,
pa ću odatle na trčanje, da si uštedim tih 2.5km puta dva
onda pak pomislim da treba usisati šupu i garažu jer je sve prepuno dlaka od pasa koje se kotrljaju onako ugrušane poput onih pustinjskih loptica od trave i korova (tumbleweed) pa sam i to trčanje skratio

kaže garmin trči 32 minuta po 5'50'' pa sam tako nekako skužio da mi je to nekih 6km mada sam imao raspoloženja i za malo više.
ni rekoh ajd, nije zapelo, nakon onog tempa juče.
valja malo popustiti uzde. 
ili dizgine, moram da vidim šta to bejahu dizgine.
to je nešto što mi ne dâ d'izginem valjda.
gugl mi izbacuje slike na osnovu kojih ne znam da li je to jedno isto ili su dizgine ono što ide oko njuške, a uzde ono što držiš u ruci onaj kajš, ili je to sve to sve to isto sve to.

kako bilo osećam se evo raspoložen za posao, garaža i podrum su usisani lepo, akumulator je na punjaču (onaj od usisivača i duvača) i još samo ostaje da se nasrčem malo supe pa da otrčim na posao.
možda dodam koji kilometrić popodne, bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar