12 siječnja 2024

reset preset treset

prokinuh nekako
leđa su gotovo prošla, počeo sam malo sa vežbicama
jutros 5km bez raptena, nisam ništa loše osetio
za svaki slučaj sam se vrteo tu u blizini kroz blokove, nije bilo smoga pa sam iskoristio situaciju da ne moram da bežim negde u daljine
malo je i otoplilo, jutarnja oko nule umesto onog minusa zadnjih dana

tešim se da mi je prošle godine januar imao samo 151km pa mi sad treba samo (SAMO!) 152, a stigao sam tek do 52 što znači da mi je ostalo u zadatku još 100 kilometara do kraja meseca, a imam 19 dana, to je dakle 18 puta po 5km i jednom 10km, bez dana odmora :-P
svaki dan odmora pretvara po jednu peticu u desetku, računica je jasna
a ima i nekoliko brojeva između pet i deset, čisto da napomenem

izguglao sam koliki je obim Zemlje, to guglam svake godine jer nikako da zapamtim, znam otprilike
pa sad ovde u excelu imam DVA obima Zemlje, jer valja napraviti krug i ka istoku i ka zapadu, jelte
i, do dva obima mi fali još 13419km, koliko li je to godina trčanja?
Veci jedna, meni bogme nekoliko
opet se pitam zašto sam toliko smanjio trčanje
baš evo ne znam
i kad oćeš na biciklu, ujutru neki futingić od 5-6-7-8km nije nikog ubio

i još sam izguglao da je obim meseca 10,921 km
a obim marsa je 21,344 km
dakle oko marsa sam optrčao već tri puta i malko, a oko meseca šest puta i malko
doduše ko zna kojom brzinom bih se u onom kosmonautskom odelu kretao, daj bože da bih sa ovoliko sati trčanja koliko sam u životu trčao, napravio i jedan jedini krug
plus moraš stalno ulaziti u svemirski brod da bi pišao i popio pivo, dakle morao bih da skupljam pare za taj vid pratnje
hm



Nema komentara:

Objavi komentar