20 siječnja 2024

jedan plus pet kme kme

krenem tako ja na trčanje juče i posle kilometra mi se učini da nekako čudno trčim, valjda zbog te nelagode u leđima.
i rekoh da malo prošetam pored reke kad je već kiša odlučila da me počasti pauzom, i na kraju dotrčim do kuće rešen da popodne udarim neki dodatak.

ni to popodne nije nešto bogzna obećavalo ali sam barem malo slobodnije trčao.
u nedostatku pametnije ideje (?) setih se one defaultne opcije da otrčim par intervalčića ubrzanjčića, pa završih na travi pomoćnog terena.

nekih petnaestak dijagonala kasnije čak sam spustio ukupni prosek ispod petice a taj kilometar mi je izašao na tri i po minuta, što uopšte nije loše obzirom da je trava bila mekana i zemlja raskopana jer su klinci kopačkama fino izorali.
no snašao sam se, dijagonale su bile malo krivudave ali ne smeta.

kako bilo, spasao sam dan od propasti, pa kako god, daj šta daš.
jutros sat i po lopatanja ali je barem posao skraćen pa se opet uzdam u popodne.

Nema komentara:

Objavi komentar