22 siječnja 2024

led i smog i led s mog

baš divna alternacija, naizmeničnost takoreći
nit da dišeš nit da lomiš kosti
no jednom moram prelomiti
odluku, ne kosti
nadam se

imao sam plan da odem do jednog magarca da ga nahranim, čak sam mu u lidlu kupio šargarepu pre nekoliko dana
svaki put kad protrčim pored njega, kažem mu "idući put ti donosim šargarepicu"
i to sam ponovio toliko puta da je već počeo da me gleda nekako s prezirom
pa sam promenio "e druže zaboravio sam šargarepu..."
pa sam onda još dodao " ... nadam se da ću se neki sledeći put setiti"
čisto da ne bude da sam obećao pa nisam ispunio

i danas odem biciklom, rekoh mogu neki deo i otrčati, no malo smoga malo leda pa sam se predomislio, nego sam otišao naokolo dužim putem ali biciklom, i odneo mu napokon užinu
s tim da sam mu pre šargarepe dao jednu dunju naseckanu na kockice
i to sam kupio jedan komad, na pijaci, pre mesec dana, samo onako da stoji na stolu i da miriše
umesto jelkice za auto, dunja za dnevnu sobu

pa kad je malo ugnjilila, rekoh da se ne baci
idem do magarca
dakle opet ništa od trčanja, biće sutra

Nema komentara:

Objavi komentar