23 siječnja 2024

brza pošta spora pošta

taman se vraćam s trčanja kad eto zvoni telefon, zove brzi poštar iz kombija, kaže stigao pred kapiju
eh murate murate baš si sreće kurate
a mogao sam u novim hokama otrčat
nema veze
drugi put
taman eto motivacije

tako sam pored najmekših hokica postao i vlasnik najskuplje trenerke u istoriji trčanja, bukvalno da su me zaustavili na ulici da me u anketi pitaju koju bi stvar prvu izneo iz kuće u slučaju požara (bilo na instagramu, uglavnom kažu telefon ili novčanik sa dokumentima) ja bi reko donji deo trenerke najk trejl
isusek isuseći, bar je bila na sniženju 20% u protivnom bi i od mene bila skuplja
mislim kad sabereš sve polovne organe bubrege masnu jetru izvetreni mozak i naočari

sad sam rešio da postanem influenser, da testiram nove patike i novu trenerku ali ne znam kako
a baš bi bilo zanimljivo
ako neko ima neki savet, znate imejl znate mobitel imate i mesinđer pa izvolte, savete skupo naplaćujem ali ih barem primam besplatno

ukraće još 11km dodato, opet sam ubo pravu stranu vetra i popeo se iz grada gde nije bilo dima, nije loše znati geometriju i te trice, nemojte bežati sa časova

Nema komentara:

Objavi komentar