02 siječnja 2024

drugi Prvog ili prvi Drugog?

Danas je trebao bit drugi prvog (januara) 
no meni je bio prvi (trening) drugog (dana u godini). 
Jednom rečju, fijasko. 
Da se upišaš od smeha. 

Obuo Hoke*, 
otišao bajkom 4km izvan grada, 
zaleteo se ko bik jer nemam tempo trčanja 
i skroz sam izgubio osećaj. 
Valjda mislio hoke će same trčati a ja samo da navijam. 

Zastao posle 3.5km na skretanju u šumu, 
malo se istegao pa nastavio do okreta na 5km, 
nazad opet zastao na istom mestu i odatle dotrčao do bicikle. 
3.5 + 3 + 3.5 =10km za prosek 4'35", 
koliko sam i zamišljao, ali BEZ PAUZE. 
Šit, šitić, šitonja, šitčina, šitčuga. 
Biće bolje. 

Uostalom ovo je čitav minut (!) brže od istih 10km 
koje sam trčao 100/100m pre par meseci. 

* btw pojavio se na akciji model koji je lakši od mog 
a pride ima nešto malo gume na đonu, 
a čak i za taj kažu da će se brzo istrošiti, 
moš mislit koliko će ove moje od stiropora trajati? 
tj pola stiropor pola šnenokle.
ne dajte se Hoke, još puno puta me morate namučiti.

Nema komentara:

Objavi komentar