28 siječnja 2024

a guma je bušna jebušna jebušna

bila neka takva pesma jednom davno, možda su pevali onih sedmorica mladih, nemam pojma

tragedija današnja i jučerašnja je što je guma bušna, a na poniki tj gradskoj bicikli zadnji točak stvara neviđenu tlaku da se skine i vrati, tako da je lakše zameniti dve bušne gume na mtb-u ili tri na trkačkoj bicikli, nego jednu na ovom sranju

ali ajd
mora se do Lidla a ne moš mtb-om u lidl, nema onu korpu napred
a da bih zamenio gumu morao sam prvo da operem biciklu i točkove od blata, ne mislim da su točkovi od blata pa ih treba oprati, nego su točkovi od čelika ali ih treba oprati od blata

e sada sam ušao u kuću da se otkravim nakon šetnje sa psima i pranja bicikle ledenom vodom, pa onda plan treninga ide dalje ovako:
menjanje gume
odlazak do lidla
još jedno otkravljivanje
kafa + neki kolač bez šećera glutena trans-masti laktoze ortoze i neuroze

e tek tu nastupa duboko razmišljanje na koju stranu trčat, pa će opet presuditi vremenska prognoza jer najbolje je prema vetru uzbrdo, a sa vetrom nizbrdo
evo piše vetar severozapadni
dakle već imam neku ideju, izgleda da ću opet morati prema lidlu (šmrc)
vetar pet metara u sekundi, dakle 200 sekundi za kilometar, u prevodu vetar duva 3'20''/km
da sam mlad i lud taman bih stajao u vetru jer bi mi to bila savršena brzina

gledam rezultate sa trke na 2km, otprilike ovi što sam zamišljao da bih trčao negde u grupi s njima, išli su prvi krug oko 3'50'' a drugi oko 4'10'' što je tragičan raspored energije, dakle i da sam stigao na trku, ne bismo trčali u grupi nikako :-)

Nema komentara:

Objavi komentar