29 siječnja 2024

neobično običan dan

ovo je, što bi rekli ovi moderni klinci koji su srpski učili na amerikanskom internetu, bio jedan pravi РОЛЕРКОСТЕР od dana (dobro se setih da je promjena jezika ctrl+alt, nisam odavno upotrebio na kompjuteru).

prvo rekoh ajd na trčanje, pa se pokolebah dal mi se trči il mi se ne trči, pa krenuh na trčanje malo onako preobučen, jer sam očigledno potcenio mogućnosti sopstvenog unutrašnjeg sagorevanja.
pa posle 2km napravim pauzu šetnje da pređem preko tuce koloseka sa druge strane železnice, pa nastavim trčat tamo vamo i na kraju završih čak i na nasipu jer mi je juče na instagramu iskočio neki mini klipić gde trener objašnjava zašto je dobro trčat po zemlji i travi.

i bilo mi to kratko da završim posle samo 4.5 kilometra pa dodam tu kroz blokove par osmica da zaokružim barem na 6km.
iako sam umišljao da će mi se trčat barem desetak.
rekoh dopuniću popodne.

otoplilo, ja se opet malo preobukao ali sam bio pametan da umesto gornjeg dela trenerke uzmem neki ввинд стоппер (hehe) šuškavčić koji sam posle kilometra zgužvao u šaku i nastavio u tankoj majici dugih rukava.
ne znam sad šta je tehnička majica a šta je taktička, naime pojavilo se i to, taktičke pantalone na primer.

tu napravim kružić koji bi trebao da izađe na 4km i još sam hteo da dodam nešto dijagonalica međutim klinci su trenirali na pomoćnom pa sam samo uradio nekoliko ubrzanja uz ivicu terena, to nisam ni snimio.
ugl desetka upisana.

Nema komentara:

Objavi komentar