16 siječnja 2024

drugo poluvreme

16. jaunara u podne je počela druga polovina meseca,
otud ovako misteriozan naslov, da ne kažem tajanstven.

početak drugog poluvremena je bio u napadačkom duhu.
napao sam obim, kad već ne mogu intenzitet :-)
za razliku od jučerašnjeg smoga, zbog kojeg su se proširile priče da je valjevo bio najzagađeniji grad u celom svetu sa brojem onih nekih čestica od 1200, danas je bilo vedro i sunčano, pa je to valjalo iskoristiti.

jedna od dobitnih kombinacija je ponikom do lidla, da ne trčim taj kilometar i po s jednog ćoška šireg centra na drugi, pa odatle na kružić.
zbog noćašnjeg snega je na mestima bilo nešto bljuzge na putu, a na drugim mestima baruština "od zida do zida" kao reklama za topli pod u staroj jugoslaviji.
no dobro.

ubeležio sam novih 12km i mislim da sam prešao stotku za januar, što je bogme opaka razlika u odnosu na 2023., a deluje i da su me leđa skroz popustila tako da bi drugo poluvreme moglo da bude i bolje od prvog jer sam oko božića imao leeeepu pauzu.

anegdota negde sa pola staze na strmom usponu prekrivenom snegom - poštar gura žuti skuter nizbrdo, ne sme da vozi kroz 2cm snega na asfaltu.



Nema komentara:

Objavi komentar