13 lipnja 2024

baš me podsetilo

znate one priče kada ostave psa ili mačku negde u nedođiji a oni nađu put i vrate se kući, e pa tako i ja par puta mesečno
A EVO I KAKO

jutros krenuli da prošetamo pse i pogledam na sat koliki nam je prosek (bio je oko 4.2 km/h) a Lola skonta da proveravam koliko je sati (bilo je pola osam) i upita me "da nećeš sa Goranom negde?" i tu i meni sine ideja da mogu u 8 da krenem sa rođakom koji montira satelitsku

vratimo se kući, pošaljem mu sms da ga pitam ide li igde danas obzirom da je "crveno slovo" i on mi odmah odgovori da ide, standardno u 8h, ali tu samo 7km prema Beogradu, praktično samo do predgrađa
nema veze, meni sve odgovara, eto me tačno u osam nula nula, napisah mu sms onako sa wc šolje

otrčim do njega, odvezemo se tih desetak minuta bruto, izađem iz auta i samo pređem preko velikog puta i momentalno se obrem na sporednom puteljku na kojem maltene do kuće nisam sreo nikog, prođe jedan auto po kilometru

znao sam s koje strane ću da se vratim u grad pa sam uzeo dres od starog biciklističkog kluba, koji je praktično običan dres kratkih rukava sa odštampanom biciklom, poput majice za trčanje
i kad sam strčao u širi centar svratim u servis kod čoveka koji je preuzeo taj naš stari gradski klub, jer sam znao da će mu biti zanimljivo da vidi taj predmet iz praistorije, tu ostadosmo desetak minuta u razgovoru pa sam dotrčao još samo pola kilometra do kuće

ništa specijalno ni spektakularno ali eto, svaka promenica je dobrodošla, čak mi ni prosek nije ispao previše "peške", total 11.2km

Nema komentara:

Objavi komentar