02 lipnja 2024

linijom manjeg otpora

ko zna da li je ovo mogao biti bolji dan, evo nemam pojma.
od svačega zavisi, i kako si spavao i šta si radio prethodnih dana i kako se uopšte osećaš, koliko si motivisan, od čega nečim možeš da upravljaš ali nije uvek sve pod kontrolom.
ako je do starenja, možda i to može nekom samoterapijom i autohipnozom da se reši?

uglavnom ovaj put nije došlo do preterane razlike između maštanog, željenog, planiranog i ostvarenog, pa ne mogu ni biti naročito nezadovoljan.
iskombinovao sam dve vrste vožnje, onu "ajd malo alternativnim putem" i onu "ajd na neki malo teži krug", s tim da sam alternativne pravce odabrao između 18. i 32. kilometra, i posle negde od 62. do 75. kilometra.
a ispred, između, i nakon ova dva lutanja je bio onaj teži deo.

e sad, da vidimo u čemu je razlika.
road bike: trebao sam da očistim trkačku, podmažem, premestim nosač za garmina, proverim rez. delove, i da po prvi put sednem na cestovnjaka nakon skoro godinu dana, baš danas na Dužini :-/
uz to bilo je najavljeno i nešto mogućih pljuskova :-/
mislio sam jedan krug od 155km što bi izašlo na 6 sati.

ovako sam na mtb odmah seo jer je sve bilo namešteno, otišao alternativnim puteljcima na kojima mi ni pljusak ne bi smetao, nisam ništa brinuo, bio sam izvan saobraćajne gužve i pod manjim stresom oćel me ko ubit, a ostao sam na prvom delu vožnje pola sata i na drugom 4.5 što mu dođe na 5h, sa zastajanjima skoro 6h, dakle kao i vreme planirano na cesti, samo mnogo ležernijeg osećaja.

no zato ovo pak nije bio baš "trening" jer je uglavnom bilo na pola gasa, ali dobro.
sve ide u rok službe, bogme i od ovoga sam se malo umorio.
eh da, nisam menjao ni sedište, a da sam seo na cestu ko zna kako bi mi se ona upala ponašala, doktor je rekao da je operacija bespotrebna i rizična i da samo vozim i uživam, svakako će boleti :-)

Nema komentara:

Objavi komentar